Het bedrijf, begonnen als Turkije-specialist in 2000 is inmiddels een snelgroeiende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische markt met vakanties naar verschillende bestemmingen binnen en buiten Europa. Het ontwerp is van ontwerpbureau Grafica in Düsseldorf.
Rood blijft ook in het nieuwe logo de hoofdkleur, zij het in een lichtere versie dan het Corendon-bordeauxrood. Een blauwe zeester en een gele zon completeren het beeldmerk. De kleuren en het moderne lettertype hebben tot doel om een echt vakantiegevoel op te roepen, aldus Corendon. . Naast het nieuwe logo introduceert het ook een nieuwe slogan: Altijd de beste vakantiedeals! Aan de nieuwe identiteit is ook een introductievideo gekoppeld.
(oud logo)
Corendon International Travel Corendon is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een touroperator en luchtvaartmaatschappij met een vloot van zestien vliegtuigen. In 2014 verzorgde het voor 650.000 vakantiegangers reizen naar verschillende bestemmingen binnen en buiten Europa. Onder Corendon Holding vallen Corendon Vliegvakanties, Corendon Airlines, Corendon Golf, Corendon Groups & Incentives, GoMundo, GoFun jongerenreizen, Kids & Co en Karin’s Choice.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!