De inschrijving voor de Communicatieprijs Nijmegen 2014, is geopend. Iedere communicatieprofessonial kan meedingen naar de prijs voor het mooiste, succesvolste of meest creatieve communicatieproject van de regio.
‘De communicatiebranche is sterk vertegenwoordigd in het Rijk van Nijmegen. Er zijn een aantal grote creatieve bureaus, een groeiende groep professionals en zzp’ers, en verschillende communicatieopleidingen. Daar mogen we trots op zijn. Met de Communicatieprijs willen we dan ook laten zien wat de Nijmeegse communicatiesector in huis heeft’, aldus projectleider Sander Ummelen.
Eigen evenement
De Communicatieprijs Nijmegen is een initiatief van de Communicatiekring Nijmegen (CKN). De prijs wordt dit jaar voor de tweede keer uitgereikt, maar wel met een andere aanpak. Ummelen: ‘De prijsuitreiking is niet meer gekoppeld aan het jaarcongres van de CKN, maar krijgt een eigen evenement. We gaan het dus grootser aanpakken. Iedereen die zich als communicatieprofessional in het Rijk van Nijmegen aangesproken voelt, mag meedoen. Of je nu adviseur, tekstschrijver of grafisch ontwerper bent. Of je nu als freelancer werkt of werkzaam bent bij een bureau of organisatie, dat maakt niets uit.’
Publieksprijs
Een vakjury zal de winnaar kiezen van de Communicatieprijs 2014. Alle inschrijvingen dingen daarnaast mee naar de publieksprijs. Verder is er dit jaar ook een nieuwe categorie: de themaprijs. Het thema van dit jaar is innovatie. Ummelen: ‘Wij willen laten zien dat Nijmegen een broedplaats is van vernieuwende ideeën en innovatieve communicatieconcepten.’
Inschrijven kan tot 1 september. De prijsuitreiking vindt plaats op donderdag 2 oktober op de NovioTech-campus.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!