In opdracht van Man tot Man (een initiatief van Soa Aids Nederland, GGD Amsterdam en GGD Rotterdam-Rijnmond), maakte reclamebureau Woedend! de online campagne 'Homo zijn kan je leren'. De campagne heeft als doel om de gezondheid van jonge homo's te verbeteren. Vaak laten ze zich niet testen op HIV-SOA, noch weten ze dat ze zich gratis levenslang kunnen vaccineren tegen Hepatitis B en dat is gevaarlijk.
Woedend! vroeg regisseur Sanne Vogel tien jonge homo's te interviewen. Het reclamebureau: 'Zij praten in drie korte films zonder schaamte over seks. Wat ze wel weten staat in schril contrast met wat ze niet weten. Een mooie inleiding naar de website mantotman.nl.'
PEP-behandeling:
Hepatitis B:
Viral load:
Credits
Sjoerd van Elsen: Opdrachtgever Man tot Man
Paul van Uden: Art Director Woedend!
Annigje Jacobs: Copy writer Woedend!
Merien Kunst: Creatief Directeur Woedend!
Diederik Willebrandts: Productie Woedend!
Eline Paardekooper: Accountmanager Woedend!
Sanne Vogel: Regisseur Czar jr.
Robin Vogel: Camera, DOP, Editor Czar jr.
Karlijn Paardekooper: Producer Czar jr.