Brand New Telly wint pitch Sourcy, Crystal Clear en Holy Soda

Het bureau gaat samenwerken met Starcom, dat sinds 2012 het mediabureau van alle Vrumona-merken is.

De -merken - tevens onderdeel van Heineken - hebben na een pitch, begeleid door Fred Moolhuijsen van Brand and Business Architects, gekozen voor als nieuw bureau.

Vorig jaar was het account nog van het inmiddels opgeheven .

Bekende partner

Vrumona is bekend met de manier van werken van Brand New Telly, waarbij het bureau focust op campagnes die kijkers willen zien en die tegelijkertijd scherp de boodschap van de opdrachtgever voor het voetlicht brengt. In 2008 werkten het bureau en Crystal Clear samen aan de oprichting van het ‘’. Toen goed voor een SAN-nominatie, een plek aan tafel in DWDD en een stijgende omzet.

&;Vrumona wil meer en meer de nadruk leggen op de gezondere kant van fris en deze merken spelen een belangrijke rol in die strategie, aangezien ze laag in calorieën of 100 procent natuurlijk zijn&;, stelt , marketing directeur Vrumona. &;Brand New Telly heeft in de pitch een sterk strategisch fundament gelegd, waarbij op basis van data de juiste afslagen zijn genomen. Maar minimaal zo belangrijk: Er was een klik tussen de twee teams. Want je hebt vertrouwen nodig om op de "creative ladder" goed te scoren.&;

&;Water is een uitdagende categorie, je hebt te maken met een dominante speler waarbij de merknaam soortnaam is geworden&;, aldus , creatief directeur & partner Brand New Telly. &;Tegelijk staat de frisdrankmarkt onder druk en vinden steeds meer consumenten hun weg naar een gezonder alternatief.&;

De eerste campagne wordt verwacht in het tweede kwartaal van 2016.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie