Sanoma heeft met vtwonen een verbreding naar diverse kanalen ingezet. Naast het magazine, het vtwonen-huis op de Woonbeurs en de vtwonen-meubelcollectie, is onder de naam vtwonen een tv-programma gestart en is de vernieuwde webshop vtwonen.nl gelanceerd. De bijbehorende multichannel campagne is ontwikkeld in samenwerking met Being There.
Quotes
Robrecht Stoekenbroek, strategy director bij Being There: 'Bij de start van de campagne staat de compleet vernieuwde online shop vtwonen.nl centraal. Deze webshop heeft door de toegevoegde waarde van de vtwonen-stylisten een unieke voorsprong op andere webshops. Op vtwonen.nl krijg je als consument de woonartikelen in een context te zien, met inspiratie en advies van de stylisten over de meubels en accessoires die erbij passen. Die stijl en autoriteit zitten van huis uit in het vtwonen-merk, en vormen de kern van de campagne.'
Ard Siekerman, uitgever Sanoma Home Deco: 'Het team van Being There werkt nauw samen met de redactie en stylisten van vtwonen voor een campagne die we breed kunnen inzetten; van vtwonen magazine tot tv- en radio-commercials, beurzen, online shopperacties en activaties. Die breedte is essentieel omdat het vtwonen-merk de ambitie heeft in alle kanalen aanwezig te zijn.
Credits vtwonen campagne oktober 2014
Klant: Sanoma, vtwonen
Klantverantwoordelijke: Ard Siekerman, Martijn van Neuten, Carlein Kieboom
Creatie: Paul van Raak & Jodi Rabin
Creatieve directie: Alwine de Jong
Strategie: Robrecht Stoekenbroek
Account: Olivier Koning, Marieke Foppen
RTV Producer: Eric Smit
Productie maatschappij: Chuck Studios
Regie: Erik de Koning
DOP: Olaf van Gerwen
Producer: Ellen Gaedtgens
Off Line: gertwillem.com
Off Line Editor: Gert-Willem Visser
On Line: Last Post
On Line Editor: Arjen Abbestee
Geluidsstudio: Kaiser Sound Studios
Geluids Technicus: Marco Baay