Premium

Being There ontwikkelt campagne voor 'multichannel-vtwonen'

Sanoma heeft met vtwonen een verbreding naar diverse kanalen ingezet. De bijbehorende campagne is ontwikkeld in samenwerking met Being There.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sanoma heeft met vtwonen een verbreding naar diverse kanalen ingezet. Naast het magazine, het vtwonen-huis op de Woonbeurs en de vtwonen-meubelcollectie, is onder de naam vtwonen een gestart en is de vernieuwde webshop vtwonen.nl gelanceerd. De bijbehorende multichannel campagne is ontwikkeld in samenwerking met Being There.  

Quotes
Robrecht Stoekenbroek, strategy director bij Being There: &;Bij de start van de campagne staat de compleet vernieuwde online shop vtwonen.nl centraal. Deze webshop heeft door de toegevoegde waarde van de vtwonen-stylisten een unieke voorsprong op andere webshops. Op vtwonen.nl krijg je als consument de woonartikelen in een context te zien, met inspiratie en advies van de stylisten over de meubels en accessoires die erbij passen. Die stijl en autoriteit zitten van huis uit in het vtwonen-merk, en vormen de kern van de campagne.&;

Ard Siekerman, uitgever Sanoma Home Deco: &;Het team van Being There werkt nauw samen met de redactie en stylisten van vtwonen voor een campagne die we breed kunnen inzetten; van vtwonen magazine tot tv- en radio-commercials, beurzen, online shopperacties en activaties. Die breedte is essentieel omdat het vtwonen-merk de ambitie heeft in alle kanalen aanwezig te zijn.

Credits vtwonen campagne oktober 2014
Klant: Sanoma, vtwonen
Klantverantwoordelijke: Ard Siekerman, Martijn van Neuten, Carlein Kieboom
Creatie: Paul van Raak & Jodi Rabin
Creatieve directie: Alwine de Jong 
Strategie: Robrecht Stoekenbroek
Account: Olivier Koning, Marieke Foppen
RTV Producer: Eric Smit
Productie maatschappij: Chuck Studios        
Regie: Erik de Koning 
DOP: Olaf van Gerwen
Producer: Ellen Gaedtgens
Off Line: gertwillem.com
Off Line Editor: Gert-Willem Visser
On Line: Last Post
On Line Editor: Arjen Abbestee
Geluidsstudio: Kaiser Sound Studios
Geluids Technicus: Marco Baay

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie