1 november aanstaande treedt Ana Henriques (37) aan als nieuwe zendermanager van Net5 bij SBS Broadcasting. Zij krijgt de dagelijkse leiding van de zender en zal verantwoordelijk zijn voor de programmering en het imago van Net5. SBS Broadcasting meldt dat Henriques als ervaren merkenbouwer de juiste persoon op de juiste plek is.
Henriques is momenteel senior brandmanager voor Crystal Clear, Holy Soda en Sourcy bij Heineken Nederland / Vrumona. Hiervoor was zij werkzaam als media manager bij Heineken Nederland, brand manager bij Coca-Cola Company Benelux, brand equity manager bij Hi / KPN en communicatiemanager bij T-Mobile NL.
Quotes
Remko van Westerloo, Directeur Televisie: 'Ana is een gedreven professional en een merkdenker pur sang. Zij brengt een schat aan ervaring als marketeer en mediaspecialist mee naar Net5; kennis die van grote toegevoegde waarde is om zowel kijker als adverteerder aan de zender te blijven binden. Daarnaast is Ana een uitgesproken persoonlijkheid die een krachtige stempel gaat drukken op de zender. Ik kijk erg uit naar haar komst en verheug me op een vruchtbare samenwerking.'
Ana Henriques: 'Net5 heb ik altijd gekend als sterk en onmisbaar tv-merk. Voor de toekomst is een sterkere band met haar consumenten, een krachtigere samenwerking met haar adverteerders en verrassende content cruciaal. Een mooie uitdaging waar ik graag het voortouw in neem.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!