Volgens Hellodialog wordt 78 procent van alle nieuwsbrieven niet geopend. De nieuwe e-mail marketing service provider brengt daarom alleen de geopende e-mails in rekening en werkt zonder abonnementskosten. Ook biedt het een hulpmiddel aan die vervolgnieuwsbrieven optimaliseert en inzicht geeft in het leesgedrag van de ontvangers. Voor webwinkels is er een tool die inzichtelijk maakt hoeveel verkopen een verzending heeft opgeleverd.
Hellodialog is onderdeel van Pixelindustries, een digitaal bureau voor webdesign, e-commerce en online marketing. Mike van der Wallen, één van de oprichters van Hellodialog: ‘Email marketing is springlevend, alleen was de kostenstructuur wel duidelijk aan vernieuwing toe. We waren verbijsterd dat alle aanbieders vaste abonnementen en prijzen voor verstuurde nieuwsbrieven in rekening brengen. Bovendien praat niemand over de lage openingsratio, laat staan over hoe deze te verhogen. Daar is nog echt winst te behalen voor bedrijven.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!