Alfred maakt internationale campagne voor Omoda

Omoda danst het voorjaar in met nieuwe merkcampagne

De nieuwe internationale merkcampagne laat volgens Alfred 'op zeer fashionable wijze' zien dat iedereen met schoenen van Omoda zich even een ander mens voelt. Bezegeld met de nieuwe pay-off 'New shoes, new you'.
De campagne trapt af met een online film die in verschillende varianten ook op TV wordt uitgezonden. Het is het eerste creatieve werk voor Omoda van Alfred International. Het bureau is verantwoordelijk voor strategie, concept en productie.
Het familiebedrijf in schoenenmode uit Zeeland specialiseert zich in het midden- en hoger segment door shoe fashion toegankelijk te maken voor het grote publiek. Omoda groeit stevig in bricks én in clicks en vierde onlangs het tienjarig jubileum van de webshop. Met de nieuwe campagne wil Omoda deze groei extra stimuleren. 
De muziek in de film is van Jain, een Frans muzikaal talent dat afgelopen winter op Eurosonic nog een EBBA-award won.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie