Achtung! mcgarrybowen lanceert internationale merkcampagne voor Albelli

Foto’s als oplossing voor dagelijkse problemen

Bureau Achtung! mcgarrybowen won eerder dit jaar de internationale pitch van Albelli. Vandaag lanceert het bedrijf een nieuwe merkcampagne in 7 landen.

‘In vorige merkcampagnes benadrukte Albelli telkens één aspect van de fotodiensten: gemak óf emotie’, vertelt Daniel Sytsma van Achtung. ‘In deze campagne benadrukken we beide aspecten.’

Het format van de 5 films is een mix tussen how-to en merkcommunicatie. In een serie korte filmpjes wil het bedrijf laten zien dat het eenvoudig en leuk is om een product te laten maken met je afbeeldingen.

In elke film speelt een ander product de hoofdrol, van wanddecoratie, prints tot fotoboeken. De campagne loopt op tv, radio en online.

Credits:

Verantwoordelijk klant: Florence Schmit, Ludivine Mirigay & Kate Quaedvlieg

Concept: Daniel Sytsma, Jasper Janssen & Niklas Kristensen
Strategie: Boris Nihom
Account: Sven Vening
Content producer: Ralph de Haan

Productie: Shop Around i.s.m. Studio Mals
Muziek: Lab-3

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie