Overslaan en naar de inhoud gaan

Drukkerij Gianotten wordt Gianotten Printed Media

Herpositionering resulteert in de vernieuwde visie 'Add Color'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Drukkerij Gianotten uit Tilburg heeft zich om een bestaansreden te houden in een wereld die steeds digitaler wordt, de afgelopen maanden gericht op een krachtige herpositionering van het bedrijf. Dit heeft geresulteerd in de vernieuwde visie ADD COLOR. De drukkerij: &;Inmiddels is Gianotten meer geworden dan alléén een drukkerij. Deze propositie verdient een passende uitstraling en presentatie.&;

related partner content for mobile comes here

Directeur Dré Stevens: &;We zijn veranderd in een multimediabedrijf, dat bedrijven helpt boodschappen over te brengen. Naast druk en print als belangrijkste pijlers, zijn ook onze creativiteit en technologische kennis voor onze klanten belangrijk.&; Het bedrijf heeft daarom besloten vanaf nu door het leven te gaan als Gianotten Printed Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in