Wie op tijd wil zijn vertrouwt op de trein…

Wat is de grootste ergernis van de treinende Nederlander? Inderdaad dat de trein niet altijd op tijd rijdt. Erger is nog dat als je net te laat aankomt bij een overstap de trein net weg rijdt aan de andere kant van het perron. In de herfst periode is de kans hierop groter dan in de zomer en daarom adverteert de NS in deze periode meer.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

We doen ons best!
In de herfst commercial van vorig jaar legt de NS uit dat er een vertraging kan ontstaan als er bladeren op het spoor komen. Maar ze leggen uit dat ze hun uiterste best doen om toch op tijd te rijden. Nu lukt dat niet altijd, maar daar kan de NS niet altijd iets aan doen.

Wij kunnen het!
Vandaag zag ik de nieuwe commercial. Deze bevat een , waarbij ze zeggen dat als je op tijd wilt komen, dan moet je vertrouwen op de trein. Als trouwe klant geloof ik dat graag, maar de realiteit is anders. Ik snap deze commercial daarom niet. Ze doen een belofte die ze niet (altijd) waar kunnen maken. En ‘wie de bal kaatst kan hem terug verwachten’. Wat resulteert in veel negatieve reacties. Op duiken de verontwaardigde al op. Beter was de belofte om er alles aan te doen om op tijd te komen. Als de NS dan op tijd rijdt overtreffen ze de (eigen)verwachting. Positief dus. Met deze propositie gaat ze dat absoluut niet lukken, want vertragingen zullen er altijd blijven…

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie