Volvo doet er alles aan om van zijn 'saaie' imago af te komen. De autofabrikant gaat nu de concurrentie aan met de Audi A3 en de BMW-1 serie, met de ontwikkeling van de C30.
Een auto bedoeld voor het segment 'Jonge, hippe singles of koppels-zonder-kinderen'.
De fabrikant pakte afgelopen twee weken al flink uit op de jaarlijkse Parijse motorshow, en wordt nu (onbedoeld?) flink geholpen door de resultaten van een peiling die Britse verzekeraar Yesinsurance onder het Britse publiek hield, waaruit zou blijken dat de Volvo break door 4.000 autobezitters uitgeroepen is tot de wagen waarin je het beste de liefde kan bedrijven.
Omwille van de beschikbare ruimte en mogelijkheid om stoelen en banken makkelijk te verstellen. En omdat de Volvo zo'n veilig imago heeft, natuurlijk?
81 procent van de ondervraagden gaf daarnaast toe wel eens geflirt of flink gevreeën te hebben in een auto.
(via 6minutes)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!