Vakantie doet goed, het maakt ons blij en we laden ervan op. Sunweb Group kijkt met een frisse en kritische blik naar de strategie van hun zes ‘holiday brands’ om reizigers digitaal nog slimmer en persoonlijker te bereiken. Digital agency Dept krijgt de kans om dit traject vanuit media-, tech- en datavlak te begeleiden op strategisch en operationeel niveau.
De ‘leading digital holiday expert’ worden in Europa, het duidelijke doel dat Sunweb Group voor ogen heeft. Om de vooropgestelde groei targets te behalen, is een efficiënte, effectieve én schaalbare marketingmachine nodig. Dept is door Sunweb Group verkozen tot partner in dit groeitraject. En met een flinke vaart, want in een week tijd heeft Dept met stakeholders een “digital-first” (media)strategie gecreëerd die Sunweb Group gaat helpen de doelstellingen te bereiken.
Joost Kaart, head of online marketing innovation bij Sunweb Group: “Door een datagedreven marketing set-up te creëren, kunnen we onze marketingstrategie nog slimmer maken. Daarbij zullen we de klant zoveel mogelijk centraal stellen. Met Dept aan boord zijn we ervan overtuigd dat we onze ambitie om de Leading Digital Holiday Expert te worden kunnen realiseren.”
“Het goed integreren en schaalbaar opzetten van de verschillende merken van Sunweb Group is voor ons een mooie, maar vooral ook leuke, uitdaging. Dit is waar data, technologie en creativiteit écht samenkomen om efficiëntie en schaal te realiseren”, aldus Koen de Jong, accountmanager bij Dept.
Bekijk het volledige artikel hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!