Sterke campagne Shell

Shell heeft het de laatste tijd wat moeilijk gehad, o.a. op milieugebied. Terwijl Exxon ruiterlijk toegeeft dat het milieu ze niets kan verdommen; deed Shell haar best om als milieu-vriendelijk over te komen; evenals concurrent BP met wisselend succes. Nu lijkt de Koninklijke het rechte spoor weer gevonden te hebben.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de bioskoop kreeg ik zowaar een leuk voor-filmpje voorgeschoteld (zie: www.shell.com) over een Shell-meneer die bij het zien verorberen van een milkshake door zijn zoon een briljant idee opdoet voor het boren van olie onder een beschermd natuurgebied. Zo zal er op een minder vervuilende manier olie gewonnen kunnen worden. Mijn inziens een geloofwaardige claim. In de eerste plaats profileert Shell zich als een bedrijf met slimme ingenieurs en pas in de tweede plaats is er een bescheiden milieu-prestatie. En nu is het wachten op de reacties van Milieudefensie en Friends of the Earth ... . Als communicatieprofessional kunt u onderstaand uw favoriete partij adviseren.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie