In opdracht van het Japanse hoofdkantoor liet Mitsubishi Motors Nederland de film te ontwikkelen en hiervoor koos het True. De campagne is geregisseerd dooor Michael Wong, de muziek is van Jonathan Jeremiah. De plug-in-hybride auto wordt door True gepositioneerd als één van de dingen waar je op een gegeven moment klaar voor bent in je leven. Het moment dat je je bewust wordt van jezelf en waar je voor staat.
‘We hebben ervoor gekozen om de traditionele hard selling op basis van features en opties te verruilen voor een soft selling op basis van levenservaring’, zegt Willem Jan Oosterveld, General Manager Marketing Mitsubishi Motors Nederland. ‘Dit is voor Mitsubishi Motors een vernieuwende aanpak.’
Deze langere introductiefilm werd voor het eerst getoond op de Motor Show van Parijs. Vanaf volgende maand zal de film ingekort te zien zijn in diverse landen en als tv- en online reclame in Nederland.
Bureau: True
Creatie: Jeroen Ritsema, Wilbert Leering
Account: Maaike Veenstra, Mariska Wilschut
Verantwoordelijk bij klant: Willem Jan Oosterveld, Myrthe Beulenkamp, Chiho Hirasuga, Alex Thomas
RTV productie: Pirke Bergsma
Productiemaatschappij: Bonkers
Regisseur: Michael Wong
D.O.P.: Menno Mans
Editor: Gert van Berckelaer
Producers: Jan Jinek, Saskia Kok
Post-productie: MPC
Geluid: Stainless Sound
Muziek: Jonathan Jeremiah
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!