Eten en pitchen tegelijkertijd. Met een keur aan journalisten, van BNR tot en met het Bierblad. Vincent van Dijk van pr-bureau HBMEO hoopt dat het mooie verhalen oplevert voor de jonge starters in lifestyle en hospitality. ‘Ondanks de crisis zijn er nog veel mensen die ontslag nemen en een eigen bedrijf beginnen. We willen ze daarbij steunen en nodigen ze uit voor een diner waarbij ze met journalisten aan tafel zitten om hun verhaal te vertellen. Voor de pers is het ook weer interessant, want die krijgen 15 leuke items op een avond te horen.’
Ook voor het restaurant Umami is het diner goede pr. ‘Startende ondernemers zijn een belangrijke doelgroep voor ons’, zegt Han Ji van Umami. ‘Wij richten ons op mensen die van lekker eten houden, maar een beperkt budget hebben. Umami is een shared-diningconcept, waarbij je verschillende kleine gerechtjes, of ‘starters’ met elkaar deelt.’
Het eerste Starter Dinner vindt plaats op woensdag 17 april.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!