Vroege vogels maken daarbij kans op een gratis gesigneerd exemplaar.
Het weblog is gestart door MarketingProfs en heet?MarketingProfs Book Club. Hoe werkt het:
Iedere twee maanden wordt er dus een boek besproken. Aankondiging gebeurt middels een nieuwsbrief, en de eerste 30 geregistreerden ontvangen een gratis gesigneerd boek. Maar er kunnen uiteraard veel meer recensenten meedoen.
Dan wordt er gelezen. Je krijgt daarvoor maximaal 5 tot 6 weken.
De bespreking: aan de hand van een recensie worden de thema's besproken en kan men vragen stellen aan de auteur(s). Tevens krijgt het boek een rapportcijfer.
Meer details hier.
Het eerste boek dat ter bespreking zal worden aangeboden, is Citizen Marketers: When People Are the Message, door Ben McConnell en Jackie Huba.
Leuk concept, en goed dat de uitgeverijen hun medewerking hieraan verlenen; door exemplaren gratis weg te geven, maar door ook af en toe prereleases aan te bieden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!