Het nummer 'This is my Lite', uit de laatste Amstel Lite commercial, wordt deze zomer op CD uitgebracht. Ik vind de Amstel-versie ruk, maar volgens Amstel werd hun consumentenservice overstelpt met telefoontjes van consumenten die wilden weten hoe ze aan dit nummer konden komen.
Daarom is besloten om zowel het origineel ('This is my Life' van Shirley Bassey) als de commercialversie op cd uit te brengen.
De CD's worden in week 30 meeverpakt met 10.000 6pack's van Amstel Lite.
Nieuw drinkmoment
Bierfabrikanten proberen overigens de consumenten aan een nieuw drinkmoment te laten wennen. In onze buurlanden, maar vooral in Frankrijk, zo schijnt, wordt de laatste tijd bij de lunch steeds meer bier gedronken.
Hier is dat niet het geval; melk en jus d'orange winnen het nog van alcohol, en ook in de kantines van de bierfabrikanten is een pilsje bij de boterham not done.
Maar Heineken wil het nu met Amstel Lite proberen, in het persbericht zegt de fabrikant hierover: 'Amstel Lite biedt de consument de mogelijkheid om ook lekker bier te drinken op de momenten die minder geschikt worden geacht voor een pils, bijvoorbeeld tijdens de lunch of meteen na het werk.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!