DMG koos voor MissPublicity vanwege haar brede netwerk en de goede resultaten die het bureau behaalde voor Woonexpress, tevens een formule van DMG. De mensen van MissPublicity verzorgde in 2011 de pr rondom de lancering van deze woonwinkel.
DMG is een snelgroeiend en toonaangevend bedrijf op het gebied van keukens, meubelen en sanitair. Met meer dan 200 filialen mag DMG zich in Nederland marktleider binnen deze drie gebieden noemen
Begin 2013 is MissPublicity al gestart met een campagne voor Piet Klerkx, waarbij de opening van een aantal nieuwe filialen centraal stond. Voor Montèl brengt het bureau de PUUR-collectie, selected by Piet Boon, onder de aandacht. De campagne voor Keukenhuys De Tweede Kamer belicht de passie, het vakmanschap en de originele producten van deze formule.
DMG is van plan om pr verder te integreren binnen de organisatie. Wanneer de campagnes goede resultaten opleveren, wordt de samenwerking met MissPublicity structureel en uitgebreid naar meerdere formules.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!