ING promoot Fame Game voor Android met Mainstreet

Jongeren tussen de 13 en 16 jaar die de ING Fame Game spelen, maken kans op een rol in de nieuwe videoclip van Mainstreet.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ter gelegenheid van de lancering van de Fame Game voor Android staat deze actie met de Nederlandse boyband centraal. Tijdens het spelen van de game kunnen jongeren hun profielfoto pimpen met onder andere items uit de MainStreet shop. De best gepimpte profielfoto’s worden door MainStreet geselecteerd en die jongeren maken kans op een rol in de nieuwe videoclip.

In de Fame Game komen jongeren op hun route naar succes voor financiële dilemma’s te staan en leren ze meer over keuzes maken, virtueel geld verdienen, sparen en lenen. Jongeren kunnen luisteren naar hun favoriete muziek, een eigen sterprofiel maken en prijzen winnen. Doel van de game is om jongeren te leren omgaan met geld, op een manier die past bij hun belevingswereld. De samenwerking met MainStreet sluit hierop aan.

De Fame Game is begin dit jaar geïntroduceerd voor de iPad. Inmiddels hebben meer dan 15.000 jongeren de game gedownload. Op basis van feedback van jongeren is besloten om versneld een Android versie beschikbaar te maken. Daarom is vanaf nu de Fame Game ook gratis te downloaden voor Android tablets.

Lees meer mobiel nieuws op .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie