Onder de kop KL(E)M klaagde Gordon onlangs steen en been over het gebrek aan beenruimte, de kwakkelende service, de kwaliteit van het eten en de tarieven. Gregorowitsch antwoordt als volgt: ‘Jammer dat we die kritiek van Gordon zelf nooit hebben gehoord of gezien en dat we zijn wrange opvattingen in de krant moesten lezen’.
'Het leek wel of je met jouw stukje de ’pissing-contest’ wilde winnen, vervolgt de KLM-directeur. 'Jammer dat jouw emotie de feiten deed vergeten. En ja, smaken verschillen. Zoals er vele Nederlanders jouw artistieke werk niet kunnen waarderen, zo heb jij het recht het KLM-product niet meer te waarderen. Wat daarbij wel jammer is, is dat je blijkbaar geen respect op kon brengen voor de vele collega’s (ook jouw fans) die 24 uur per dag hard werken om met steun van Air France de KLM nieuw elan te geven’.
Ook op de door de zanger bekritiseerde vliegtarieven wordt in de brief van de KLM directie ingegaan. 'Vergelijk de prijs van een toegangskaartje voor jouw show of de kosten van een autorit met jouw Hummer naar Zuid-Frankrijk eens met de prijs van het kaartje naar Kaapstad, inclusief het comfort en de veiligheid!' De brief besluit met de hartelijke groeten van Paul Gregorowitsch.
Verstandige zet? Zou KLM-corporate communicatie hier nog enige invloed op hebben gehad?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!