Het evenement met klassieke muziek en popmuziek vindt dit jaar op 22 en 23 november in de Ahoy plaats. Classic FM verlengd dit jaar haar partnership met Night of the Proms. De Telegraaf is voor het eerst mediapartner van het evenement.
Naast een mediapartnership met De Telegraaf en Classic FM worden ook andere media van TMG ingezet om het evenement onder de aandacht te brengen.
'We hopen met deze TMG brede partnership een grotere doelgroep te enthousiasmeren voor het concept dat Night of the Proms te bieden heeft. Het was voor ons logisch om de deal met Classic FM uit te breiden met een printpartner die onze huidige mediadeal versterkt en ondersteund', aldus Shally Hurkmans, Marketing- en communicatie manager Mojo Concerts.
Daniëlle Smit, Marketing Partnerships TMG: 'We zijn trots om dit jaar ook met De Telegraaf mediapartner te zijn. Met de inzet van TMG media als Classic FM, De Telegraaf, Sky Radio en Metro zijn wij ervan overtuigd dat we de doelgroep goed weten te bereiken.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!