De beste lovers op een rij

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bedrijven die van hun klanten houden. Zakenblad besteedt er voor de derde maal een prijzenfestival aan, en houdt voor het eerst een lijst bij van de meest klantvriendelijke organisaties.

Winnaars van de Fast Company's 'maken van een gewone transactie tussen klant en bedrijf een fantastische ervaring; geven klanten een goed gevoel en zijn een voorbeeld voor andere bedrijven', aldus Fast Company.

Bedrijven die het volgens hun klanten dit jaar uitstekend hebben gedaan, zijn onder andere race-organisatie en de 'poppen-experiencewinkel' .

De krijgen naast vijf andere een eervolle vermelding, en FastCompany noemt tal van 'local heroes'.

Het blad roept daarnaast tevreden klanten op om goede voorbeelden op te geven en ervaringen te vertellen, en maakt op deze wijze een database aan van bedrijven die het goed doen bij hun klanten. Een rating waar je als adverteerder graag tussen wilt staan, lijkt me zo.

Hier houden we juist '' bij. Nederlanders houden nu eenmaal meer van klagen, dus krijgen bedrijven met de de meeste aandacht... Eigenlijk niet zo eerlijk, maar wat vindt u?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie