De bedoeling van de ‘doctors and nurses’ van het ER-team is volgens Coca-Cola woordvoerster Annemarije Pikaar om tieners op festivals en andere hotspots ‘de verfrissende waarde van Coca-Cola te laten ontdekken’.Pikaar: ‘We zetten een echte hitte-scanner neer, de zogenaamde Diagnose Scan, die laat zien of de festivalbezoeker verfrissing nodig heeft. Hij of zij krijgt een “hittefoto” van zichzelf en indien “oververhit” ook een ijskoude Coca-Cola.’ Voor bezoekers die ‘hardcore verfrissing’ nodig hebben, heeft Coca-Cola omgebouwde hart defibrillators (met icepacks) in petto. Met het ER sampling concept gaat Coca-Cola tot en met september honderdduizenden samples uitdelen. Pikaar: ‘Tot en met het laatste zonnestraaltje.’
Communicatie over het Emergency Refreshment team vindt plaats op de kanalen van MTV. Daarin wordt ook verwezen naar de speciale Facebook-applicatie die Coca-Cola voor ER in het leven heeft geroepen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!