Coca-Cola met ‘ER festival concept’

Coca-Cola reist deze zomer de festivals af met het zogenaamde ‘Emergency Refreshment team’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De bedoeling van de ‘doctors and nurses’ van het ER-team is volgens Coca-Cola woordvoerster Annemarije Pikaar om tieners op festivals en andere hotspots ‘de verfrissende waarde van Coca-Cola te laten ontdekken’.Pikaar: ‘We zetten een echte hitte-scanner neer, de zogenaamde Diagnose Scan, die laat zien of de festivalbezoeker verfrissing nodig heeft. Hij of zij krijgt een “hittefoto” van zichzelf en indien “oververhit” ook een ijskoude Coca-Cola.’ Voor bezoekers die ‘hardcore verfrissing’ nodig hebben, heeft Coca-Cola omgebouwde hart defibrillators (met icepacks) in petto. Met het ER sampling concept gaat Coca-Cola tot en met september honderdduizenden samples uitdelen. Pikaar: ‘Tot en met het laatste zonnestraaltje.’

Communicatie over het Emergency Refreshment team vindt plaats op de kanalen van MTV. Daarin wordt ook verwezen naar de speciale Facebook-applicatie die Coca-Cola voor ER in het leven heeft geroepen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie