C1000 heeft een vernieuwde strategie. In het najaar van 2006 heeft C1000 het zogeheten 'generatie denken' los gelaten. C1000 streeft er naar om in heel Nederland 1 gezicht te krijgen. Onderdeel van deze operatie is een nieuwe logo.
Ja wel. Er is echt iets veranderd. De kleur rood is veranderd in oranje en er is een schaduw toegevoegd. Het nieuwe logo zal uiteindelijk op alle gevels komen. De winkel in Veenwouden is de eerste winkel in de 'nieuwe stijl'. Als C1000 echt een verandering wil inzetten, dan mag de boodschap wel iets duidelijker. Deze nieuwe stijl is wat mij betreft niet een geweldige vooruitgang. De kleur rood vind ik sterker en moderner en deze kleur oranje is een beetje flets.
Maar wat vind jij van dit logo en kan C1000 met deze 'koers wijziging' de strijd met AH aan?
Zoals ik in mijn onderstaande post ook schreef was is afgelopen week in een winkel van C1000 in Damwoude en daar zag ik (voor mij) nieuwe kleding. Ik heb met mijn mobiel een foto gemaakt. Als ik mij niet vergis lijkt dit veel op de kleding van de vierde generatie, maar is dit net even anders. Het meisje op de foto vertelde mij dat ze deze kleding net hadden.
Het zou kunnen dat ze met alle C1000 winkels dichter tegen de 4e generatie winkels aanschuiven. Die hebben meer oranje in het concept.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!