Boeken!!

Ik heb weer een tweetal boeken in de aanbieding, voor de rubriek Boekrecensies in Tijdschrift voor Marketing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Wie voelt zich geroepen om de volgende boeken te lezen en te voorzien van een recensie:

De eerste: 'Convergence Culture-where old en new media collide' van , professor of Humanities en directeur/oprichter van het aan MIT.

Hij schreef eerder de boeken Fans, Bloggers and Gamers, Exploring Participatory Culture en From Barbie to Mortal Kombat: Gender and Computer Games.

Jenkins probeert in dit boek dieper in te gaan op de culturele transformaties die plaatsvinden zodra oude en nieuwe media samenkomen. Amerikaanse populaire cultuur is volgens hem aan het veranderen door de toename van crossmediale activiteiten van zowel bedrijven als consumenten.

De tweede: Brand Prototyping - developing meaningful brands, door Michel Jansen, branding expert bij High Value.
Brand Prototyping: een methode die adverteerders helpt om een sterke merkidentiteit te ontwikkelen en een zinvolle relatie met hun klanten op te bouwen.

Geïnteresseerd en de komende weken tijd over? Laat dan een reactie achter, of .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie