Blue Monday en vrolijke PR

Blue Monday, de meest depressieve dag van het jaar, is eigenlijk pas volgende week, namelijk op de eerste maandag ná de eerste 3 volle weken van januari.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vorig jaar al over de verwarring rond de juiste dag van Blue Monday, ooit begonnen op 24 januari 2005 als een PR-stunt van een Britse reisorganisatie. Maar na alle verwarring in 2011 kiezen de media, gevoed door PR- en marketingbureaus, dit jaar toch weer voor de derde maandag van januari.

Zo was Bloemenbureau Holland vandaag druk in de weer om Amsterdamse forensen letterlijk op te fleuren met een bloemetje. Daarbij werd Blue Monday creatief en vrolijk omgedoopt tot BloeMonday.

De actie heeft geen verband met de Blauwe Tulp van de Accenture Innovation Awards, waarover ik vorig jaar ook .

is partner bij innovatiebureau

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie