Antoni van Leeuwenhoek start campagne ‘Tegen gelijke behandeling’

De ambitie van het Antoni van Leeuwenhoek is om over 20 jaar van 90% van alle kankers een chronische ziekte te maken. Daarom roept de Antoni van Leeuwenhoek Foundation Nederland op tot het gezamenlijk doneren van 5 miljoen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vandaag start het Antoni van Leeuwenhoek de campagne 'Tegen gelijke behandeling’, geopend door gastheer prof. dr. René Medema (voorzitter Raad van Bestuur) en Mirella van Markus in Muziekgebouw aan ’t IJ te Amsterdam. Het Antoni van Leeuwenhoek grijpt het 100-jarig bestaan aan om in samenwerking met bekende Nederlanders geld in te zamelen voor de uitvoering van onderzoek dat zich richt op kankertherapie op maat.

‘Ik ben tegen gelijke behandeling’
Tijdens de aftrap vertellen verschillende bekende Nederlanders, die zich betrokken voelen bij deze campagne, hun eigen verhaal in de strijd tegen kanker.

De commercial:

Door een SMS naar 4333 te sturen met het woord “DOORBRAAK”, wordt er 1 euro gedoneerd aan het Antoni van Leeuwenhoek. 'Wij roepen alle Nederlanders op om een bijdrage te leveren, zodat we er met z’n allen voor kunnen zorgen dat kanker geen dodelijke ziekte meer is. Om kankertherapie op maat aan te bieden is het nodig om een bedrag van vijf miljoen euro in te zamelen zodat straks ieder individu die te maken krijgt met kanker kan worden geholpen', aldus prof. dr. René Medema, voorzitter van de Raad van Bestuur en directeur van het Antoni van Leeuwenhoek. Kijk op voor meer informatie.

Credits:

Bureau: \Neboko Downtown, \Neboko Smarts, TBWA\Neboko
Creatie: Roeland Verboom (copy), Francel Verlaat, Lennard Freij (art)
Strategie: Joost Vianen, Wim Jan Zijlstra
Account: Hélène Hoogeboom, Anna Mars, Pauline Landa
Fotografie: Annemarieke van den Broek
Productie: TMG

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie