Overslaan en naar de inhoud gaan

Mars houdt mediareview en wil één bureau

Het concern werkt voor het miljardenaccount nu nog met drie mediabureaugroepen wereldwijd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mars kondigde vorige week een review aan die nog het hele jaar kan duren. Marketingdirecteur Andrew Clarke zegt in een statement dat Mars sneller en meer innovatief wil zijn. Data kunnen daarin volgens hem een grote rol spelen.

related partner content for mobile comes here

MediaCom (GroupM) doet mondiaal de planning sinds december 2014. Media buying is lokaal geregeld. Daarbij is het meeste verdeeld tussen Publicis Groupe's Starcom, Mediacom en OMD (Omnicom).

Mars heeft merken als Mars, M&M's, Twix, Snickers, Freedent, Royal Canin, Whiskas en Uncle Ben's in het portfolio.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in