Mars houdt mediareview en wil één bureau
Het concern werkt voor het miljardenaccount nu nog met drie mediabureaugroepen wereldwijd.
Mars kondigde vorige week een review aan die nog het hele jaar kan duren. Marketingdirecteur Andrew Clarke zegt in een statement dat Mars sneller en meer innovatief wil zijn. Data kunnen daarin volgens hem een grote rol spelen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
MediaCom (GroupM) doet mondiaal de planning sinds december 2014. Media buying is lokaal geregeld. Daarbij is het meeste verdeeld tussen Publicis Groupe's Starcom, Mediacom en OMD (Omnicom).
Mars heeft merken als Mars, M&M's, Twix, Snickers, Freedent, Royal Canin, Whiskas en Uncle Ben's in het portfolio.
Vacatures
Arbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene Groei
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid