Overslaan en naar de inhoud gaan

Hollandsnieuwe zet met nieuwe merkcampagne in op een glimlach

Naast enkele verrassingen lanceert de telecomprovider een nieuwe commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens associëren consumenten telecomproviders vooral met negativiteit vanwege (te) hoge telefoonrekeningen. Hollandsnieuwe zet daarom in op producten en diensten die voor een positieve verrassing moeten zorgen.

related partner content for mobile comes here

&;Met de vernieuwde positionering laten wij zien dat het ook anders kan. We luisteren naar onze klanten en maken waar wat we beloven. Juist dat stapje extra geeft klanten een blij gevoel. En daar worden wij weer blij van’ aldus Michel Pieterse, manager hollandsnieuwe.

De eerste verrassing
De eerste grote verrassing is de sponsoring van aankomende week. Tijdens dit nautische evenement - dat voorafgaat aan SAIL Amsterdam - zullen bezoekers door hollandsnieuwe worden verrast. Zo zijn er extra mobiele masten geïnstalleerd, staat er een verrassingsoptreden van een grote Nederlandse artiest gepland en levert een speciaal promoteam spontane diensten aan het publiek. Daarnaast maken bezoekers kans op een jaar lang gratis bellen, wanneer ze updates delen met op sociale media.

De nieuwe merkcampagne werd vorige week gelanceerd met een nieuwe commercial en een online video.

Wanneer was jij voor het laatst blij verrast? Deel het verhaal achter jouw glimlach met #blij en maak kans op een jaar gratis bellen met hollandsnieuwe. Onder alle inzendingen verloten we 10 abonnementen. Posted by hollandsnieuwe on vrijdag 7 augustus 2015


Credits commercial
Klant: hollands nieuwe / Marijke de Laat
Concept : Edsard Schutte/ Gertjan Meijer @ Kellerman
Regisseur : Erik Hijweege
D.O.P. : Mark Redmeijer
Edit en 3d animatie :Allard Zoetman @ MacGyver
Productie : MacGyver
Geluid & Soundlogo: Amp.Amsterdam

Credits merkcampagne
Strategie: Marlon Heckma
Copy en creatie: Edsard Schutte, Geert Ploeger en Bureau Kellerman
PR: Het PR Bureau

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in