Volgens hollandsnieuwe associëren consumenten telecomproviders vooral met negativiteit vanwege (te) hoge telefoonrekeningen. Hollandsnieuwe zet daarom in op producten en diensten die voor een positieve verrassing moeten zorgen.
'Met de vernieuwde positionering laten wij zien dat het ook anders kan. We luisteren naar onze klanten en maken waar wat we beloven. Juist dat stapje extra geeft klanten een blij gevoel. En daar worden wij weer blij van’ aldus Michel Pieterse, manager hollandsnieuwe.
De eerste verrassing
De eerste grote verrassing is de sponsoring van PreSail IJmond aankomende week. Tijdens dit nautische evenement - dat voorafgaat aan SAIL Amsterdam - zullen bezoekers door hollandsnieuwe worden verrast. Zo zijn er extra mobiele masten geïnstalleerd, staat er een verrassingsoptreden van een grote Nederlandse artiest gepland en levert een speciaal promoteam spontane diensten aan het publiek. Daarnaast maken bezoekers kans op een jaar lang gratis bellen, wanneer ze updates delen met #blij op sociale media.
De nieuwe merkcampagne werd vorige week gelanceerd met een nieuwe commercial en een online video.
Wanneer was jij voor het laatst blij verrast? Deel het verhaal achter jouw glimlach met #blij en maak kans op een jaar gratis bellen met hollandsnieuwe. Onder alle inzendingen verloten we 10 abonnementen.
Posted by hollandsnieuwe on vrijdag 7 augustus 2015
Credits commercial
Klant: hollands nieuwe / Marijke de Laat
Concept : Edsard Schutte/ Gertjan Meijer @ Kellerman
Regisseur : Erik Hijweege
D.O.P. : Mark Redmeijer
Edit en 3d animatie :Allard Zoetman @ MacGyver
Productie : MacGyver
Geluid & Soundlogo: Amp.Amsterdam
Credits merkcampagne
Strategie: Marlon Heckma
Copy en creatie: Edsard Schutte, Geert Ploeger en Bureau Kellerman
PR: Het PR Bureau
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!