Zeeman springt slim in op de panty-hit waarop logo's van dure kledingmerken prijken. De budgetretailer komt met een eigen panty met de 'Z' van Zeeman. Nadat de oma-onderbroek onlangs in een nieuw, sexy jasje werd gestoken en er eerder al een heuse Zeeman-kledinglijn werd gelanceerd met t-shirts en broeken, is het nu tijd voor de panty.
Logo-mania
Volgens vrouwenblad Marie Claire hullen veel influencers zich in een panty met een (merk-)motief. 'Er lijkt inderdaad sprake van een soort logo-mania', kan ook Caroline van Turennout, Manager Marketing & Communication Zeeman Europe beamen. 'We hebben natuurlijk al een eigen fan-collectie sinds een jaar of acht, maar daar worden regelmatig nieuwe dingen aan toegevoegd, nu dus de panty.' De reacties zijn positief. 'Hij loopt goed, het is iets wat mensen grappig vinden. Het is ook een leuk kadootje voor Sinterklaas.'
Duurzaam
Met de Z-Panty, die de retailer zelf 'de gerecyclede panty' noemt, is Zeeman ook duurzaam bezig. De panty is voor de helft gemaakt van nylon dat overblijft na de productie van andere panty’s. Die resten worden meestal weggegooid, maar kunnen nu via een nieuwe techniek worden omgesmolten en verwerkt worden tot nieuwe panty’s.
Kapotte panty Gucci
De panty kost 3,99. En dat is íéts minder dan een andere panty die onlangs het nieuws haalde, namelijk die van Gucci. Die bracht een kapotte panty op de markt, met een prijskaartje van ruim 160 euro. Op social media ontstond daar flink wat hilariteit over, want normaal gesproken zijn gaten en ladders in panty's natuurlijk juist een grote ergernis voor de dragers. Het zal Gucci vermoedelijk een worst wezen: de onderkleding is inmiddels uitverkocht.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!