VolkerWessels zoekt pitstraat-assistenten Formule 1 in Zandvoort

De bouwgigant, tevens sponsor van de F1 Heineken Dutch Grand Prix 2021, start wervingscampagne om de juiste kandidaten te vinden.

VolkerWessels zoekt pitstraat-assistenten Formule 1 in Zandvoort

VolkerWessels start een wervingscampagne gestart voor de zogenoemde functie van ‘Technical Pitlane Assistant’ tijdens de Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix 2021, op het Circuit Zandvoort. Volgens de internationale bouwonderneming mogen de geselecteerde kandidaten drie dagen als vrijwilliger werken tussen de Formule 1-teams en de coureurs in de pitstraat. De kandidaten zouden dan deel uitmaken van Team VolkerWessels. Geïnteresseerden worden opgeroepen te solliciteren via de website.

'Midden in de actie'

VolkerWessels legt uit dat het werkterrein van de ‘Technical Pitlane Assistant’ zich bevindt midden in de actie: de pitstraat. Dit zou alle beweging betekenen tussen de racesessies door; gedurende een vrije training of tijdens de kwalificatie F1 auto’s op gewicht en andere technische aspecten beoordeeld moeten worden. 

Taakomschrijving

Volgens de taakomschrijving moet de ‘Technical Pitlane Assistant’ de F1-wagens op een veilige manier manoeuvreren richting de weegschalen in de Fia-pitboxen en dient er geassisteerd worden bij andere werkzaamheden die in de pitstraat plaatshebben. VolkerWessels belooft dat de gekozen kandidaten in aanloop naar het event een opleiding en een officiële Knaf-licentie ontvangen waarmee ze bevoegd zijn om als official in de pitstraat te mogen werken.

De wervings-commercial

VolkerWessels Technical Pitlane Assistant DGP september 2021

Team VolkerWessels

Team VolkerWessels zelf bestaat volgens de bouwonderneming tijdens de F1uit een groep van honderden ‘VolkerWessels-collega’s’ die zich, naast het dagelijkse werk als uitvoerder, werkvoorbereider, vestigingsdirecteur of receptionist, tijdens de Dutch Grand Prix drie dagen als vrijwilliger inzetten op het circuit. 

VolkerWessels-mentaliteit

Alfred Vos, ceo van VolkerWessels is erg te spreken over het feit dat het bedrijf als één van de hoofdsponsoren van de Dutch Grand Prix deze ‘vacatures’ aan kan bieden.

‘We zijn op zoek naar echte teamplayers die energie krijgen van snelheid, dynamiek en hard werken. Aanpakkers die initiatief tonen, durven, doen en alles met een kritische en frisse blik bekijken.’ Hij vergelijkt die kwaliteiten vervolgens met de kwaliteiten die zijn medewerkers in het bedrijf ook zouden tonen en roept mensen op die zich aangesproken voelen.

Lees ook: Heineken titelsponsor van Grand Prix Zandvoort

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie