Univé lanceert deze week de merkcampagne ‘Winst waar jij blij van wordt’ (bureau: Dept). Met de campagne, die bestaat uit een tv-commercial die ook op diverse online platforms en in de winkels wordt vertoond en een viertal radiocommercials, wil het coöperatieve verzekeringsmerk de meerwaarde van de ledenorganisatie zonder winstoogmerk benadrukken. De bestuursvoorzitter van Coöperatie Univé, Ron Bavelaar, vindt dat Univé met deze merkcampagne laat zien wie het echt is. ‘Als ledenorganisatie geeft Univé het geld dat ze overhoudt op allerlei manieren terug aan haar leden en aan de maatschappij. Zo creëren we naast onze dienstverlening ook maatschappelijke meerwaarde, dat is de winst waar we allemaal wat aan hebben.’ Dit is de commercial:
Het grote publiek kent Univé als verzekeraar en bemiddelaar, maar weet niet per se waar de coöperatie voor staat. Bavelaar: ‘Als coöperatie zonder winstoogmerk staat bij Univé het ledenbelang voorop. Daarom komt het geld dat we overhouden ten goede aan leden en aan de buurt, in allerlei vormen. Bijvoorbeeld met het Univé Buurtfonds, dat met financiering én door het delen van kennis en expertise jongeren helpt om hun eigen ideeën te realiseren om de buurt fijner en veiliger te maken. Maar ook met diensten waarmee we leden helpen om schade en leed te voorkomen of beperken.’
Credits
Univé: Michelle Rienks, Annemieke van der Zalm, Peter Vording
Bureau: Dept
Strategie: Edith Janson, Jan Govaert
Creatie: Nils Taildeman, Thomas Reinhold, Stan Severin, André Dammers
Account: Sanne-Fleur Frencken, Rozenel Bier
Agency Producer: Nikki Haighton
Director: Ottilie Maters
Production company: Halal
Producer: Fenna Breitbarth
DOP: Sam Vis
Casting bureau: Multa casting
Fotograaf: Tim Stet
Muziek: Kees van Driel, Xander Vrienten
Media bureau: M2 | OC
Account: Nienke Lammers
Strategie: Martijn Vlasblom
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!