Univé wil waarde van ‘zonder winstoogmerk’ nadrukkelijker tonen

De verzekeraar lanceert de nieuwe merkcampagne ‘Winst waar jij blij van wordt’.

Teruggeven aan leden en maatschappij

Univé lanceert deze week de merkcampagne ‘Winst waar jij blij van wordt’ (bureau: Dept). Met de campagne, die bestaat uit een tv-commercial die ook op diverse online platforms en in de winkels wordt vertoond en een viertal radiocommercials, wil het coöperatieve verzekeringsmerk de meerwaarde van de ledenorganisatie zonder winstoogmerk benadrukken. De bestuursvoorzitter van Coöperatie Univé, Ron Bavelaar, vindt dat Univé met deze merkcampagne laat zien wie het echt is. ‘Als ledenorganisatie geeft Univé het geld dat ze overhoudt op allerlei manieren terug aan haar leden en aan de maatschappij. Zo creëren we naast onze dienstverlening ook maatschappelijke meerwaarde, dat is de winst waar we allemaal wat aan hebben.’ Dit is de commercial:

Winst waar jij blij van wordt - Univé commercial

Het grote publiek kent Univé als verzekeraar en bemiddelaar, maar weet niet per se waar de coöperatie voor staat. Bavelaar: ‘Als coöperatie zonder winstoogmerk staat bij Univé het ledenbelang voorop. Daarom komt het geld dat we overhouden ten goede aan leden en aan de buurt, in allerlei vormen. Bijvoorbeeld met het Univé Buurtfonds, dat met financiering én door het delen van kennis en expertise jongeren helpt om hun eigen ideeën te realiseren om de buurt fijner en veiliger te maken. Maar ook met diensten waarmee we leden helpen om schade en leed te voorkomen of beperken.’

Credits

Univé: Michelle Rienks, Annemieke van der Zalm, Peter Vording

Bureau: Dept

Strategie: Edith Janson, Jan Govaert

Creatie: Nils Taildeman, Thomas Reinhold, Stan Severin, André Dammers

Account: Sanne-Fleur Frencken, Rozenel Bier

Agency Producer: Nikki Haighton

Director: Ottilie Maters

Production company: Halal

Producer: Fenna Breitbarth

DOP: Sam Vis

Casting bureau: Multa casting

Fotograaf: Tim Stet

Muziek: Kees van Driel, Xander Vrienten

Media bureau: M2 | OC

Account: Nienke Lammers

Strategie: Martijn Vlasblom

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie