Overslaan en naar de inhoud gaan

Snackimperium stopt met Febo Fashion 'voordat de sleet erop komt'

Febo was erg geel en kampte met een vergrijzende doelgroep. Zo kreeg het merk een überhip tweede leven.
Haute Friture
Haute Friture
© Febo (Fashion)
Haute Friture
Haute Friture
© Febo (Fashion)

Het gaat lekker met Febo. Het snack-imperium dat de familie De Borst met Amsterdams goochem opbouwde, kleurde de kaart van de Randstad al lang geleden geel - althans tot de nieuwe visuele stijl eind 2015 veranderde in rood ‘met verfijnd wit’. De verovering van de rest van Nederland is allang ingezet. We praten over 75 winkels, waarvan er elf in eigen beheer zijn (en 64 van franchisenemers) en de groei gaat gestaag. Eind juli opende in Zwolle de eerste Febo Drive die in franchise wordt gegeven (‘was even een puzzeltje’, zegt directeur Dennis de Borst). En jawel, Amsterdam is binnenkort ook weer een Febo rijker. Maar dat is een verhaal apart. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in