Snackimperium stopt met Febo Fashion 'voordat de sleet erop komt'
Febo was erg geel en kampte met een vergrijzende doelgroep. Zo kreeg het merk een überhip tweede leven.
Het gaat lekker met Febo. Het snack-imperium dat de familie De Borst met Amsterdams goochem opbouwde, kleurde de kaart van de Randstad al lang geleden geel - althans tot de nieuwe visuele stijl eind 2015 veranderde in rood ‘met verfijnd wit’. De verovering van de rest van Nederland is allang ingezet. We praten over 75 winkels, waarvan er elf in eigen beheer zijn (en 64 van franchisenemers) en de groei gaat gestaag. Eind juli opende in Zwolle de eerste Febo Drive die in franchise wordt gegeven (‘was even een puzzeltje’, zegt directeur Dennis de Borst). En jawel, Amsterdam is binnenkort ook weer een Febo rijker. Maar dat is een verhaal apart.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid