Scooperz verzorgt opnieuw webcare voor 9292

De webcare-activiteiten voor 9292 worden nieuw leven ingeblazen met als doel een efficiënte en professionele klantinteractie.

Na een eerdere succesvolle samenwerking is 9292 opnieuw in goede handen bij Scooperz. Als voorloper in reisinformatie ondersteunt 9292 reizigers in Nederland bij het plannen van hun openbaar vervoer reizen. Met diverse services zoals reisplanning en real-time vertrektijden van treinen, bussen, trams en metro's, streeft 9292 ernaar om reizigers efficiënt van A naar B te brengen. De experts van Scooperz zullen dagelijks in direct contact staan met reizigers en andere belanghebbenden die via sociale media-kanalen contact zoeken met 9292.

Rohini Persad-Bhaggoe, Manager Marketing & Reizigersservice bij 9292, legt uit: "Door het uitbesteden van de webcare-activiteiten aan Scooperz kan 9292 zich richten op haar kernactiviteiten, met de zekerheid van een professionele en efficiënte afhandeling van social media-communicatie. Deze samenwerking stelt 9292 in staat om effectief te communiceren met het publiek, snelle responsen te bieden en betrouwbare informatie te verstrekken aan gebruikers die contact zoeken via sociale media."

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →