Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe L'Oréal haar positie versterkt in de haarindustrie?

L'Oréal Groupe en Scooperz hebben de handen ineengeslagen om een innovatief educatief programma genaamd Hair University ‘24 te lanceren.
Partner
Scooperz

Jouw digitale partner voor Social Media Marketing, Influencer Marketing, Talentmanagement en Social Media Management. We bouwen sterke community' s en zijn altijd op de hoogte van de laatste trends. Onze bewezen expertise leidt tot opvallende resultaten voor onze gewaardeerde klanten. Samen versterken we jouw online aanwezigheid!

scooperz-loreal hair academy
scooperz-loreal hair academy

Dit programma is speciaal ontworpen voor influencers, om hen uitgebreide kennis te bieden over haar, haar problemen en de oplossingen die L'Oréal Groupe biedt met behulp van experts in de haarindustrie. De eerste sessie van Hair University vond plaats op vrijdag 26 januari bij het hoofdkantoor van L'Oréal Groupe in Amsterdam en was een groot succes. Naast de 45 prominente influencers waren ook top hairstylisten en bekende gasten, zoals Leco van Zadelhoff, aanwezig tijdens deze inspirerende bijeenkomst. De deelnemers waren zeer enthousiast en betrokken, en waardevolle inzichten werden gedeeld tijdens de sessie.

Hoe val je op?

In een tijdperk van overvloedige gesponsorde content is het essentieel voor merken om op te vallen en de aandacht van consumenten te trekken. Influencers spelen een belangrijke rol bij het beïnvloeden van het gedrag en de voorkeuren van consumenten. Ze hebben het vermogen om een groot aantal mensen te bereiken en zijn vaak een vertrouwde bron van informatie voor hun volgers. L'Oréal Groupe begrijpt het belang van influencers en heeft besloten hen te ondersteunen en te versterken met het Hair University ‘24-programma.

Lees ook

Team van experts

Het programma is een verbindende schakel tussen influencers, experts uit het vak en L’Oréal’s merken Kérastase, Redken, Matrix en L'Oréal Professionnel. Door middel van theoretische kennis en praktische begeleiding worden de deelnemers in 4 sessies voorzien van de tools en kennis die ze nodig hebben om hun community te informeren en te inspireren.

Een uniek aspect van Hair University is de mogelijkheid voor de deelnemers om direct contact te hebben met L'Oréal Professional Brands en hun team van experts. Dit biedt hen de gelegenheid om waardevolle inzichten te verkrijgen over het merk, het productportfolio en de beste aanpak bij haarproblemen. Door deze interactie kunnen deelnemers hun kennis verdiepen en nog meer waardevolle content creëren die perfect aansluit bij de behoeften en interesses van hun volgers.

Inspireren van een community

Naast theoretische kennis en direct contact met het merk biedt Hair University ook praktische begeleiding bij het creëren van boeiende content en het volgen van opkomende trends op platforms zoals TikTok. Hierdoor kunnen influencers trendy video's en foto's maken die aansluiten bij hun community en opvallen tussen de massa. Door deel te nemen aan de sessies van Hair University kunnen influencers zichzelf blijven ontwikkelen en hun contentstrategie versterken.

Hair University '24 is een revolutionair educatief programma dat influencers en experts in de haarindustrie helpt om hun community te informeren en inspireren. Dit programma is opgezet door Scooperz, het bureau dat influencer samenwerkingen organiseert voor de merken van L'Oréal. Zij waren verantwoordelijk voor het selecteren en uitnodigen van de influencers en de invulling van het programma.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Scooperz

Jouw digitale partner voor Social Media Marketing, Influencer Marketing, Talentmanagement en Social Media Management. We bouwen sterke community' s en zijn altijd op de hoogte van de laatste trends. Onze bewezen expertise leidt tot opvallende resultaten voor onze gewaardeerde klanten. Samen versterken we jouw online aanwezigheid!

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in