We krijgen regelmatig vragen naar informatie over onze merken die verder gaan dan socio-demo-gegevens zoals leeftijd en geslacht. Je ziet bijvoorbeeld dat sommige merken qua socio-demo-profiel bijna één-op-één hetzelfde zijn, terwijl als je gaat kijken naar waarden-uitstraling er wel degelijk verschillen zijn. Dat kunnen we nu inzichtelijk maken aan de hand van de BSR Quality Planner. Voor de totstandkoming van de BSR Quality Planner is grootschalig onderzoek aan de hand van een vragenlijst die is gestoeld op het Brand Strategy Research-model.
In januari 2021 zijn er nieuwe merken toegevoegd aan de BSR Quality Planner. Hiermee zijn inmiddels 494 merken beoordeeld door maar liefst 20.370 consumenten. Reden te meer om te laten zien welke toegevoegde waarde de BSR Quality Planner heeft bij het bepalen van een mediacampagne.
Het BSR-model kan voor verschillende doeleinden gebruikt worden:
* Inzicht in waardenprofiel en marktpositie
* Kwalitatieve mediaplanning
* De juiste foto
Bekijk hier de infographic voor meer inzichten
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!