Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Disney-reclame zorgt voor smeltende harten

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe en vertederende reclame van Disneyland Parijs heeft voor heel wat emotionele reacties gezorgd. Er is een grote rol weggelegd voor een klein, donzig eendje met grote dromen en een nog grotere idool, namelijk Donald Duck.

related partner content for mobile comes here

1. Het begon allemaal een paar dagen geleden met deze oproep.

2. Twitteraars weten wel een plekje waar de eend te vinden is.

3. Maar na enkele dagen is het vermiste eendje terecht en plaatst Disneyland Parijs deze reclame.

4. De reacties op de vertederende reclame stromen al gauw binnen.

5. De reclame laat menig hart smelten.

6. De reclamespot is ook een heuse tranentrekker.

7. En natuurlijk eindigt ook dit verhaal met een goed eind.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Tara van Moorsel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in