Nieuwe Disney-reclame zorgt voor smeltende harten

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

De nieuwe en vertederende reclame van Disneyland Parijs heeft voor heel wat emotionele reacties gezorgd. Er is een grote rol weggelegd voor een klein, donzig eendje met grote dromen en een nog grotere idool, namelijk Donald Duck.

1. Het begon allemaal een paar dagen geleden met deze oproep.

2. Twitteraars weten wel een plekje waar de eend te vinden is.

3. Maar na enkele dagen is het vermiste eendje terecht en plaatst Disneyland Parijs deze reclame.

4. De reacties op de vertederende reclame stromen al gauw binnen.

5. De reclame laat menig hart smelten.

6. De reclamespot is ook een heuse tranentrekker.

7. En natuurlijk eindigt ook dit verhaal met een goed eind.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Tara van Moorsel.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie