Nederland is erg enthousiast over 'Skeer'-kledinglijn van de Zeeman
Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.


Zeeman brengt weer een nieuwe collectie uit. In samenwerking met rapper Hef lanceert het merk de kledinglijn 'Skeer'. De artikelen zijn helemaal naar deze tijd en zijn ook nog eens te koop voor een verantwoord prijsje. De nieuwe collectie wordt gepresenteerd onder het motto: 'Het gaat om wie je bent, hoe je denkt, en niet je kleding.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Twitter is razend enthousiast over de trendy-kledinglijn en kan niet wachten om te stralen in, onder andere, deze nieuwe badjas.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZeeman brengt een spraakmakende campagne naar buiten.
Veel mensen waarderen hun manier van denken enorm.
Vooral de badjas valt goed in de smaak.
Zeeman volgt alle trends van het moment, voor een mooi prijsje.
Toch begrijpt niet iedereen de connectie tussen Hef en Zeeman.
Sommige twitteraars twijfelen zelfs aan de eerlijkheid van de campagne.
Maar uiteindelijk zijn veel mensen enorm enthousiast over de nieuwe kledinglijn van Zeeman.
Want net zoals de Lucht campagne, belooft de Skeer kledinglijn een groot succes te worden.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marije Klomp
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid