Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland is erg enthousiast over 'Skeer'-kledinglijn van de Zeeman

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Nederland enthousiast over nieuwe kledinglijn van de zeeman
Nederland enthousiast over nieuwe kledinglijn van de zeeman

Zeeman brengt weer een nieuwe collectie uit. In samenwerking met rapper Hef lanceert het merk de kledinglijn 'Skeer'. De artikelen zijn helemaal naar deze tijd en zijn ook nog eens te koop voor een verantwoord prijsje. De nieuwe collectie wordt gepresenteerd onder het motto: 'Het gaat om wie je bent, hoe je denkt, en niet je kleding.' 

related partner content for mobile comes here

Twitter is razend enthousiast over de trendy-kledinglijn en kan niet wachten om te stralen in, onder andere, deze nieuwe badjas.

Zeeman brengt een spraakmakende campagne naar buiten.

Veel mensen waarderen hun manier van denken enorm.

Vooral de badjas valt goed in de smaak.

Zeeman volgt alle trends van het moment, voor een mooi prijsje.

Toch begrijpt niet iedereen de connectie tussen Hef en Zeeman.

Sommige twitteraars twijfelen zelfs aan de eerlijkheid van de campagne.

Maar uiteindelijk zijn veel mensen enorm enthousiast over de nieuwe kledinglijn van Zeeman.

Want net zoals de Lucht campagne, belooft de Skeer kledinglijn een groot succes te worden.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marije Klomp

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in