Overslaan en naar de inhoud gaan

Positioneer marketing als dé oplossing voor organisatieproblemen

Leiderschap is een van de meeste gebruikte en misbruikte termen van deze tijd. Maar wat is het nu eigenlijk?
Einstein, Ghandi en Steve Jobs
Einstein, Ghandi en Steve Jobs
Einstein, Ghandi en Steve Jobs
Einstein, Ghandi en Steve Jobs

De immer uitgesproken Mark Ritsma sprak zich al eens zeer kritisch uit over de hedendaagse omschrijving van leiderschap. In zijn ogen is het allemaal te soft aan het worden. Leiderschapskenmerken als empathie, emotionele intelligentie, sociale invloed, charisma en vrijgevigheid vindt hij eerder passen bij een ‘support group’ dan bij een leider.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Gerard Hoffa

Hallo Julian, bedankt voor het delen/schrijven van dit stuk. Waardevol en waar, zouden alle bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen. Heb je het ook gedeeld op LinkedIn? Zou wel goed zijn.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in