Overslaan en naar de inhoud gaan

Michiel Muller (Picnic): ‘In marketing is aardig zijn belangrijker dan we dachten’

De Picnic-topman eindigde als tweede in de race om de titel Marketeer of the Year 2019. 'We willen "de grootste sleutelbos van het dorp".'
Michiel Muller
Michiel Muller
© Duco de Vries
Michiel Muller
Michiel Muller
© Duco de Vries

Een receptie is er niet in het kantoor van Picnic, net binnen de Amsterdamse ring, tegen ­Duivendrecht aan. Maar met een beetje geluk loop je iemand tegen het lijf die direct belt met medeoprichter Michiel Muller (54). Er volgt een rondleiding met de immer stralende Muller langs onder meer de koffiebar met vette Italiaanse machines, een rumoerige hipsterkantine, en fancy afdelingen zoals ‘Customer Succes’ en de afdeling ‘Growth’ (de marketingafdeling).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in