Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcel Aalders (CarpetRight): 'Marketeers moeten de taal van sales en van de CFO spreken'

CMO STUDIO | Bij CarpetRight is Aalders ook 'Chief Prioritising Officer': 'Het is niet de vraag wát we vandaag gaan doen, maar wat…
Marcel Aalders te gast in CMO Studio
Marcel Aalders te gast in CMO Studio
© Video en beeld: JTD Producties
Marcel Aalders te gast in CMO Studio
Marcel Aalders te gast in CMO Studio
© Video en beeld: JTD Producties

In de achtste aflevering van CMO Studio, de video- en podcastrubriek over marketing van Adformatie, bespreken we met Marcel Aalders, CMO bij CarpetRight, de actualiteit van het marketingvak, gaan we in op het laatste marketing- en merknieuws van CarpetRightén roept Aalders ‘De Winnaar van de Week’ uit. Daarna gaat hij dieper in op de marketingstrategie van CarpetRight.

related partner content for mobile comes here

Bekijk de aflevering hieronder, of beluister hem als podcast via je favoriete podcast-app. (Te beluisteren via Spotify, Apple Podcast en Google Podcast.)

(Meer uitgebreide thema-agenda onder de video.)

CMO Studio #8 – Marcel Aalders, CMO bij CarpetRight

Topics in deze aflevering

De markt voor tv-reclame zit enorm in de lift, er wordt zelfs een groei tot 25 procent verwacht dit jaar. Hoe kan dit nou? Tv was toch dood?

De Grand Prix van Zandvoort werd onlangs verreden. Dat leverde veel blije gezichten op, maar ook veel negativiteit. Beïnvloedt dat de sponsoreffecten van onder meer Heineken, Jumbo en 538?

CarpetRight wil een beetje van het vroegere imago van prijsstunter afkomen. Wat heeft Aalders gedaan om te bouwen aan een nieuwe merkbeleving?

CarpetRight werkt samen met Kopen zonder Kijken. RTL4. In program en bumpers eromheen. Wat waren de overwegingen?

Wat is Aalders’ opdracht bij CarpetRight en wanneer is dat ‘af’?

Als je ‘vloerbedekking’ intikt bij Google, krijg je naast CarpetRight een hele zwik aanbieders. Wat zijn de belangrijkste factoren waarop CarpetRight zich onderscheidt?

Aalders is bij CarpetRight stappen aan het zetten van offline naar online. Hoe ziet de online klantreis er in grote lijnen uit?

Wat zijn Aalders’ ervaringen als kerndocent strategisch brandmanagement bij Beeckestijn én als kartrekker bij netwerk van marketingstrategen: MarketingMinds?

Terugkijken

CMO Studio #1: Pieter Smeets (ASN Bank): ‘Duurzaam moet niet te moeilijk zijn'

CMO Studio #2: Merijn Everaarts (Dopper): ‘Groei is een superslecht model’

CMO Studio #3: Frans Leenaars (TUI): ‘Sinds de persco van 11 mei is de deksel eraf'

CMO Studio #4: Leo Hensen (T-Mobile): ‘We zijn naar één marketingteam gegaan waarin we vier merken managen’

CMO Studio #5: David Verschoor (Hartstichting): ‘De traan is totaal niet meer onderscheidend’

CMO Studio #6: Greo Belgers (Triodos): ‘We werden als elitair gezien’

CMO Studio #7: Thecla Schaeffer (Tony’s): ‘Nederlandse reclame, het blijft altijd bij leuke kleine verhaaltjes’

CMO Studio ontvangt binnenkort Bart Bisschops van ABN Amro en Corné Hoogendoorn van Corendon

CMO Day

CMO Studio is dé contentserie voor de CMO Community van Adformatie. Onder de vlag van CMO Community organiseren we verschillende live events, waaronder ook de CMO Day op 3 november aanstaande.

House of Executives

De CMO Community maakt onderdeel uit van House of Executives. Dat is een label van Sijthoff Media dat gespecialiseerd is in het opbouwen en onderhouden van boardroom-netwerken voor CFO, CHRO, CIO, CMO en M&A. House of Executives ontplooit activiteiten voor C-level-executives uit het bedrijfsleven en de overheid in Nederland en België.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in