Het was een nogal opmerkelijke entree van Joop, deze zomer deelnemer aan B&B Vol Liefde. Voordat hij de opschenkkoffie van Anja ook maar had geproefd, sloeg hij een kopje af omdat hij van ‘hele lekkere koffie’ houdt. Joop had voor de zekerheid zijn eigen koffiemachine meegenomen.
Er zijn betere manieren om iemands hart stelen na een kennismaking, maar Joop had wel bij miljoenen kijkers zijn naam gevestigd als een koffiesnob.
Voor iemand als reclameman en fotograaf Dick van der Lecq levert zoveel naamsbekendheid gekoppeld aan een product een abc’tje op. Toen Van der Lecq Joop portretteerde deed hij de B&B Vol Liefde-deelnemer de suggestie aan de hand een eigen koffiemerk te lanceren.
@videolandnl Gooit Joop zijn eigen koffieglazen in? ☕🙈 ️#BenBVolLiefde ♬ Koffiegate bb vol liefde - Videoland
Zo geschiedde. De vaste bonenleverancier van Joop, Koffie Lovers, zag er direct wat in en nog geen maand later is Joop's Roast op de markt gebracht. Die is er niet alleen voor de smaak, maar moet volgens oprichter Rik Oostdam van Koffie Lovers ’ook de geest van gezelligheid en verbinding overbrengen’.
Of dat nou precies de merkbelofte is die Joop personifieert, is de vraag natuurlijk. De verbinding tussen Joop en Anja werd abrupt verbroken door de aanwezigheid van zeeman Peter, de andere gast in de B&B.
Joop verweet Anja alleen maar oog voor de zeebonk te hebben en na een paar dagen mokken en sneren volgde er een verhit gesprek, waarna Joop besloot zijn biezen te pakken en uit Frankrijk te vertrekken.
Wat hem rest is zijn eigen bakkie troost, Joop’s Roast. Te bestellen in de webshop van Koffie Lovers.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!