Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken en Mojo verlengen partnership voor 7 jaar

Doorgaans worden partnerships als deze met drie jaar voortgezet. Heineken spreekt zelf dan ook van een ‘opmerkelijk lange verlenging’.
V.l.n.r. Pieter Vissers, Maarten Schuurman, Ronny Hooch Antink en Ruben Brouwer
V.l.n.r. Pieter Vissers, Maarten Schuurman, Ronny Hooch Antink en Ruben Brouwer
© Fotocredits: Set Vexy
V.l.n.r. Pieter Vissers, Maarten Schuurman, Ronny Hooch Antink en Ruben Brouwer
V.l.n.r. Pieter Vissers, Maarten Schuurman, Ronny Hooch Antink en Ruben Brouwer
© Fotocredits: Set Vexy

Heineken en Mojo hebben vandaag op Lowlands hun samenwerking met zeven jaar verlengd. Een opmerkelijk lange verlenging, wat Heineken betreft, omdat partnerships als deze doorgaans met drie jaar worden voortgezet. Heineken: ‘Dat de samenwerking voor een langere periode wordt aangegaan, toont het vertrouwen en goede verstandhouding tussen de twee partijen.’ Festivalgangers op onder andere Lowlands, Pinkpop, NN North Sea Jazz en Down the Rabbit Hole proosten nog tot 2032 met een Heineken biertje in de hand.

related partner content for mobile comes here

De voordelen van lang met elkaar samenwerken

Maarten Schuurman, Directeur Heineken Nederland, zegt dat de langdurige samenwerking de brouwer in staat stelt om nog beter in te spelen op de behoeften van Mojo en zijn festivals, evenementen en concerten en samen te werken aan het creëren van ‘unieke en onvergetelijke momenten’. Schuurman: ‘Het vertrouwen dat wij in elkaar hebben opgebouwd, vormt de basis voor deze beslissing.’

Mojo-directeur Ronny Hooch Antink, ziet ook de voordelen van een langdurige samenwerking. ‘We vullen elkaar goed aan maar weten elkaar ook scherp te houden zodat we op het hoogste niveau blijven presteren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in