Heineken en Mojo verlengen partnership voor 7 jaar


Heineken en Mojo hebben vandaag op Lowlands hun samenwerking met zeven jaar verlengd. Een opmerkelijk lange verlenging, wat Heineken betreft, omdat partnerships als deze doorgaans met drie jaar worden voortgezet. Heineken: ‘Dat de samenwerking voor een langere periode wordt aangegaan, toont het vertrouwen en goede verstandhouding tussen de twee partijen.’ Festivalgangers op onder andere Lowlands, Pinkpop, NN North Sea Jazz en Down the Rabbit Hole proosten nog tot 2032 met een Heineken biertje in de hand.
De voordelen van lang met elkaar samenwerken
Maarten Schuurman, Directeur Heineken Nederland, zegt dat de langdurige samenwerking de brouwer in staat stelt om nog beter in te spelen op de behoeften van Mojo en zijn festivals, evenementen en concerten en samen te werken aan het creëren van ‘unieke en onvergetelijke momenten’. Schuurman: ‘Het vertrouwen dat wij in elkaar hebben opgebouwd, vormt de basis voor deze beslissing.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMojo-directeur Ronny Hooch Antink, ziet ook de voordelen van een langdurige samenwerking. ‘We vullen elkaar goed aan maar weten elkaar ook scherp te houden zodat we op het hoogste niveau blijven presteren.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid