Dela kiest opnieuw voor MediaValue
Na een pitch met diverse mediabureaus heeft Coöperatie DELA onlangs besloten de samenwerking met MediaValue te continueren. MediaValue verzorgt de mediastrategie, planning, inkoop en executie/optimalisatie voor Dela sinds 2012.
Festina Amsterdam neemt Studio Undog over
Vanaf 1 februari gaat Studio Undog van grafisch ontwerper Ferry van Zijderveld op in branding & digital agency Festina Amsterdam. Studio Undog staat bekend om zijn conceptuele beeldconcepten en identiteiten. Van Zijderveld was eerder betrokken als partner bij creatief bureau Hotel en wordt binnen Festina Amsterdam creatief directeur.
OVG gaat samenwerken met Formlab Creative Agency
Het creatieve bureau gaat samen met vastgoedontwikkelaar OVG het Olympic Plaza Amsterdam voorzien van een vernieuwde identiteit. Formlab Creative Agency wordt betrokken bij dit project voor strategisch advies en het ontwikkelen van een merkidentiteit, die niet alleen aansluit op cutting edge duurzame technologie, maar daarnaast het lef van de vastgoedontwikkelaar verder laat groeien.
IN10 ontwikkelt Digital Hospitality voor Eindhoven Airport
Het vliegveld lanceert samen met het creatieve bureau de vernieuwde positionering ‘Always Easy’, waarin de reiziger centraal staat. Naast de on- en offline doorvertaling van de positionering gaat IN10 aan de slag met de ontwikkeling van enkele tools – als een mobiele dagplanner - om de reiziger nog meer te ontzorgen.
MPG. wint pitch Intersport
Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft Intersport gekozen voor MPG. als contentmarketingbureau. MPG gaat aan de slag met een Intersport-magazine, waarin echte mensen producten aanprijzen op basis van hun eigen sport- en trainingsverhalen.
Hans Anders kiest voor Expand Online
Het onlinemarketingbureau van TamTam is bij Hans Anders aangehaakt voor de online activatie. Daarbinnen gaat Expand Online aan de slag met een omni-channel benadering. Daaronder valt onder andere online advertising, zoekmachineoptimalisatie, contentcreatie en web analytics.
Mr. Prezident lanceert tweede design bureau Fresqo
Het doel van dit nieuwe bureau is om klanten breder en beter te helpen bij het visualiseren van hun verhalen. ‘Met Fresqo voorzien wij klanten in een brede vraag op het gebied van visual storytelling. Denk daarbij aan animaties en infographics, maar ook aan andere vormen van geïllustreerde content voor sites, social media en print’, aldus Paul van Hattem, mede-oprichter Fresqo.
Bureau Loos aan de slag voor OnsBrabantNet
De regionale internetprovider werkt vanaf oktober 2015 samen met Bureau Loos. Het bureau van Kees Albers en Josien de Bruin is verantwoordelijk voor alle communicatie van het merk. Bureau Loos wil de nuchtere Brabantse mentaliteit van de regionale provider centraal zetten in de nieuwe campagne.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!