FWG naar Mensch
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
FWG Progessional People, bekend van het functiewaarderingssysteem in de zorg, heeft na een korte bureaupitch gekozen voor Mensch Creative Agency.
In de afgelopen jaren heeft FWG zich ontwikkeld tot een spil in de zorgsector. FWG staat voor goed werken in de zorg. Met een dynamisch systeem, gedegen onderzoek en deskundig menselijk advies, biedt FWG zorgorganisaties oplossingen voor de vragen van nu en die van de toekomst.
Door Mensch verwoord en verbeeld in een frisse merkoperatie. Inclusief een nieuwe merkbelofte (De zorg vooruit) en een nieuw merkmanifest, samenkomend in een positionerende merkfilm. Op de Dag van het Respect voor de Zorg is het nieuwe merk extern geïntroduceerd.
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid