Winkels en supermarkten proberen zo goed mogelijk in te spelen op de veranderende wensen van de klant. Nieuwe winkelformules, duurzamere assortimenten, dynamische prijsstelling en effectieve promoties via TV, online en op de winkelvloer. Van belang is natuurlijk ook de volle inzet op digitale en omnichannel marktbewerking. Dat lesje heeft COVID-19 ons allemaal wel geleerd.
Maar hoe zit dat eigenlijk met de grote FMCG merken zelf? Grote merken hebben geen direct klantencontact zoals ‘de retailer’ die heeft. Dus hoe bouwt een merk dan een betekenisvolle relatie met de Nederlandse consument en hoe werkt zo'n conversatie precies? En hoe kan zo'n relatie helpen bij de groei van een merk en de onderliggende business? En welke rol speelt digitaal en omnichannel hier?
Als je werkt in de FMCG of CPG business, doe dan mee en win die bubbels! Het onderzoek is echt heel KORT.
Resultaten worden gedeeld en gepubliceerd.
Bij voorbaat dank,
Daniel Aarts. (Daniel@memo2.nl)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!