De Effie groeit met drie nieuwe categorieën: Branded customer experience, Succesvolle introductie en Impactvolle propositie (meer informatie www.effie.nl). De rubriek EFFIESCOUTS is in het leven geroepen om ervoor te zorgen dat er geen mooie cases -in bestaande en nieuwe categorieën- over het hoofd worden gezien. In aanloop naar de inzendperiode wordt wekelijks iemand gevraagd een vakgenoot aan te moedigen om in te zenden.
Deze week is het de beurt aan: Dick van der Lecq CEO DDB Unlimited:
Randstad Boost
Instituten voor opleiding en omscholing zijn volop campagne aan het voeren. Die van Randstad Boost viel mij op. Randstad is een degelijk bedrijf dat in mijn perceptie altijd keurig binnen de lijntjes kleurt. Ze hebben nu hun nek uitgestoken en met NCOI een convenant getekend waarin is vastgelegd dat flexkrachten van Randstad toegang krijgen tot het aanbod van de opleiders binnen NCOI Groep. Ik hoop dat hun lef beloond wordt met klinkende resultaten en een sterke Effie-inzending volgt. In het convenant is vast ook overeengekomen de inzendkosten netjes te delen.
Ik geef het stokje door aan de EFFIESCOUT voor week 16: Heleen Crielaard (Group Marketing Director Incentro)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!