Het nieuwe logo en de huisstijl van Partou werden ontwikkeld door Doorrood. De nieuwe organisatie Partou treedt naar buiten met een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en een nieuwe website. De komende maanden krijgen alle 350 vestigingen de nieuwe naam Partou op hun gevel. Doorrood tekende ook voor de ontwikkeling van de merk- en positioneringsstrategie, het communicatieconcept en de uitwerking van middelen op zowel corporate als vestigingsniveau. NykampNyboer verzorgde het in kaart brengen van de merkarchitectuur, de designbriefing en de begeleiding bij de implementatie van het merk en de huisstijl op alle merkdragers. De website werd ontwikkeld door Magneds.
Katinka Habermehl-Reuling, voorzitter raad van bestuur: ‘De naam Partou staat voor gastvrij, open, overal, voor iedereen. Kinderen bieden we een plek waar ze het fijn vinden en waar ze gestimuleerd worden zich te ontwikkelen. Muziek, bewegen en buiten spelen, staan centraal in ons activiteitenaanbod. Ouders faciliteren we door goede opvang te bieden, maar ook door nog beter bij hun wensen aan te sluiten bijvoorbeeld door het bieden van meer flexibele opvang.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!