Deze Valentijnsdag-inhakers zijn een schot in de roos

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Het is weer Valentijnsdag en dat betekent dat het tijd is voor honderden kilo's chocolade, veel cadeaus en een hoop singles die deze dag het liefst zo snel mogelijk voorbij zien gaan. Niet alleen koppels, maar ook bedrijven maken het graag (bon)bont op deze dag van de liefde. Zijn de volgende tien merken toevallig familie van Cupido? Want ze schieten met deze inhakers ab-so-luut raak.

Naast de duizenden valentijnskaarten, bezorgt PostNL vandaag ook nog iets heel anders.
 

 

Over rode oortjes gesproken...
 

 

Ook DHL bezorgt een komische inhaker op Valentijnsdag.

 

 

Mocht je nou niet bepaald opbloeien van dit soort cadeautjes, maak je dan geen zorgen: Kruidvat snapt je helemaal.

 

 

Deze openingszinnen van bol zijn het beste cadeau dat je vandaag gaat krijgen.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door bol (@bol)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door bol (@bol)

 

Deze Lidl-producten zijn nog op de markt voor iedereen die een date zoekt voor Valentijnsdag.

 

 

Het hart van kaasliefhebbers gaat door deze post van supermarkt Dirk van den Broek sneller kloppen.

 

 

Netflix wil graag het hart luchten over deze hartstikke gemiddelde dag.

 

 

GroenLinks-PvdA is ook niet in z'n zetel blijven zitten en schrijft een paar mooie valentijnskaarten.

 

 

Tot slot komt Ikea met de perfecte manier om deze Valentijnsdag af te sluiten.

 


In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie